FAQ

1. Ik heb een server besteld. Wanneer kan ik deze in gebruik nemen?
-> Wanneer de betaling voor de server voldaan is, dan zal de server direct online worden gezet en de benodigde gegevens zullen worden toegestuurd naar het eerder opgegeven emailadres.

2. Hoe lang duurt het voordat de betaling is verwerkt en ontvangen?
-> Nederlandse betalingen worden normaliter binnen 1 à 2 dagen verwerkt.
-> Buitenlandse betalingen worden normaliter binnen 2 à 3 dagen verwerkt.

3. Hoe kan ik Gameservers Huren bereiken?
-> Wij zijn bereikbaar op live support via MSN en Xfire of via ons contactformulier.

4. Heeft mijn server een opzegtermijn?
-> De server wordt vooraf betaald en aan het einde van de contract periode zal er contact opgenomen worden met de beheerder. U kunt er dan zelf voor kiezen om de server te verlengen of te stoppen. Indien er niet gereageerd of betaald wordt, zal de server (tijdelijk) worden stopgezet.

5. Aan welke personen is klanten support gebonden?
-> Gameservers Huren verleent alleen klantensupport aan de eigenaar van de desbetreffende server of andere personen (admins) die daartoe bevoegd zijn.

6. Ik stuit op problemen, wat nu?
-> Neem contact met ons op via de beschikbare middelen.

7. Ik wil meer slots op mijn server, is dit mogelijk?
-> Dit is uiteraard mogelijk. Neem contact met ons op via de beschikbare middelen. Vermeld daarnaast uw specifieke gegevens, zodat wij u snel kunnen helpen.

8. Doet Gameservers Huren ook aan sponsoring?
-> Nee, wij doen in principe niet aan sponsoring, tenzij wij u daar zelf voor benaderen.

9. Ik heb na 3 dagen nog steeds niks vernomen van Gameservers Huren...
-> Wij adviseren u eerst om in de map "ongewenste post" te kijken. Mocht dat niet baten, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

10. Ik kan het antwoord op mijn vraag niet vinden in de FAQ of op de site.
-> Dan raden wij u aan om contact met ons op te nemen via de beschikbare middelen.

Copyright © 2008 - 2014 | All rights reserved

EUNetworks  Intel  Links  AMD  Supermicro